6. mäng. „Ärimäng“

Jaga |
6. mäng. „Ärimäng“

Ürituse sisu

Rõõm
Psühholoogia
Loovus
Õppimine
Meeskonnatöö
Individuaaltöö
Küsi pakkumist
  • Ainulaadse teenuse väljatöötamine õpilaste jõududega
  • Oma teenuste reklaami väljatöötamine
  • Konkurentsi ja nõudluse mõistmine

Äri on meie mõistes uute väärtuste loomine, mitte ostu-müügi protsess. Mängu käigus avaneb osalejatele suurepärane võimalus leida endas ettevõtlusega seotud omadused ning neid arendada.

Alguses arutleme ühiselt selle üle, milliseid tunnusjooni võiks kaasaegne ettevõtja omada. Seejärel toovad mängijad esile oma isiksuse omaduse, mida on vaja ärivaldkonnas tegutsemiseks. Edaspidiselt aga luuakse endale logo, toetudes valitud isiksuse omadustele. Järgmisena leiab aset teekond läbi erinevate Euroopa pealinnade selleks, et külastada erinevaid väljapanekuid ning potentsiaalseid investoreid.

Kuna äris on tähtis leida partnereid, siis on mängu üheks osaks simuleerida situatsiooni, kus otsitakse usaldusväärset inimest, kellega jagada ühiseid väärtusi ja visiooni. Mängu viimaseks osaks on nn. elumäng, mis kujutab endast teenuste turgu, mille loovad osavõtjad 15 minuti jooksul. Selleks, et jõuda võiduni tuleb mängijatel teineteist hästi tundma õppida, analüüsida oma oskusi ja teha edukat reklaami. Võidab see, kes kogub oma väljatöötatud teenuse eest kõige enam mängukuponge!

6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“6. mäng. „Ärimäng“

Uudised