5. mäng. „Meeskond“

Jaga |
5. mäng. „Meeskond“

Ürituse sisu

Rõõm
Psühholoogia
Loovus
Õppimine
Meeskonnatöö
Individuaaltöö
Küsi pakkumist
  • Meeskonnavaimu tekitamine
  • Iga meeskonnaliikme tugevate külgede avamine
  • Usalduse suurendamine klassis

Mängu «Meeskond» soovitatakse esimese mänguna mängude tsüklis, kuna selle käigus saavad osalejad tutvuda meeskonnatöö põhimõtetega, koostööga ning GAME clubi mängude üldreeglitega.

Kahetunnine mäng jaguneb mitmeks mõtteliseks osaks. Esimeses osas määratleb ja hindab iga osaleja oma klassi meeskonnana ning arutleb miks klass on hästi toimiv või vähem toimiv meeskond.

Edaspidi hakkab toimuma meeskonna loomine. Selleks tekitavad mängu korraldajad selliseid olukordi, kus osalejad peavad teineteisega uuesti tutvuma ning avastama midagi uut oma kaaslaste tugevuste kohta.

Mängu teises osas õpivad osalejad suhtlust, ühiste otsuste tegemist ning igaühel tekib võimalus proovida proovida juhirolli.

Lõpuosas nõuab mäng osalejatelt strateegilist mõtlemist ning teiste arvamusega arvestamist, aga ka rollide jagamist meeskonnas. Mängu lõpuks selgub ka see, kuivõrd on arenenud klassi meeskonnavaim.

5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“5. mäng. „Meeskond“

Uudised